ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی | مادر رومینا به رای صادره اعتراض کرد

  • کد خبر: ۴۰۸۰۲
  • ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
  • ۲
۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی | مادر رومینا به رای صادره اعتراض کرد
 مادر رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ساله تالشی که خرداد ماه امسال توسط پدرش به قتل رسید ، گفت: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری ( پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رعنا دشتی مادر رومینا اشرفی  افزود: با وجود تاکیدات مقام‌های قضایی از  رسیدگی ویژه  به این پرونده، رای دادگاه ترس و وحشت به جان من و خانواده‌ام انداخته است. من به این رای اعتراض دارم و خواهان تجدیدنظر در دیوان عالی کشور هستم.


۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی | مادر رومینا به رای صادره اعتراض کرد

با وجود آنکه در روزهای ابتدایی نشر خبر قتل رومینا به عنوان «نمونه‌ای از نقض آشکار حقوق کودک» نام برده و گفته می شد که به دلیل ماهیت جرم، دادستان "مطابق با ماده ۵ قانون حمایت از کودک و نوجوان به عنوان "مدعی‌العموم" در این پرونده وارد عمل می شود ؛ ولی رای دادگاه موجب برخی نگرانی ها برای مادر رومینا و تنها فرزند خردسالش شده است.

 

مادر رومینا در ادامه و با تاکید بر اینکه خواهان تجدید نظر خواهی دراین پرونده و قصاص همسرش است،اضافه کرد: دیگر نمی‌خواهم شوهرم به روستا بازگردد.

 

خانم دشتی گفته بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک ، هیچ علاقه و امیدی به ادامه زندگی با همسرش که این بلا را سر آنها آورده ، ندارد و نگران جان تنها پسر و خانواده‌اش است.

 

مادر رومینا مدعی شد: در همین مدت کوتاه بارها خانواده همسرم، من و فرزند خردسالم را تهدید کرده اند و با وجود آن که صلاحیت لازم را ندارند؛ قصد گرفتن کودک خردسالم را دارند.

 

او معتقد است: اگر همسرش قصاص نشود، باید زندانی یا تبعید شود، چرا که در غیر این صورت هیچ امنیتی برای او و اطرافیانش قابل تصور نیست.

 

بر اساس قانون مجازات اسلامی پدری که فرزندش را بکشد قصاص نمی‌شود و در صورت محکومیت در دادگاه به پرداخت دیه و حبس محکوم می‌شود.

 

به گفته مادر رومینا حکم دادگاه برای بهمن خاوری که فرزندش چند روز قبل از قتل با او فرار کرده بود، تحمل تنها دو سال حبس است.

 

رومینا اشرفی، دختر نوجوان ۱۳ ساله تالشی متولد ۱۳۸۵ بود که در اول خرداد ماه سال ۹۹ در روستای سفید سنگان لمیر، توسط پدرش به قتل رسید.

۹ سال زندان برای پدر رومینا اشرفی | مادر رومینا به رای صادره اعتراض کرد

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
3
0
ظاهرا همه تقصیرات متوجه شماست باید فرزندت تربیت صحیح میداشت فرار از منزل با فرد غریبه عاقلانه ترین راه حضانت پسر را به عمو بسپار بدون ترس زندگی کن قرار نیست پسرت از منزل فرار کند شاید بهترین سرنوشت داشته باشد شما کوتاهی کردیددر سرنوشت دخترت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
4
0
درود بر غیرت چنین پدری باید مادرش مجازات شود که جلو دخترش را نگرفته او با شوهرش اختلاف دارد میخواهد راحت زندگی کند جدا شو زندگی جدیدی را شروع کن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->